Red bull soundclash
whip, crash, split!
We kozen voor een visuele aanpak waarbij we ons lieten inspireren door de game- en comicwereld. We gebruikten crash zooms, split screens en whip pans. Allemaal om die strijdlustige sfeer te versterken en de kijker mee te nemen in het verhaal. Achteraf legden we animaties over de film heen, geïnspireerd op game consoles en laser beams. Dit gecombineerd met een opbouwend tempo en het zit helemaal goed.
Verschillende ratio's? Geen probleem!
De promovideo zou zowel ingezet worden op sociale media als op platformen waarop de 9:16 ratio niet de standaard is. Het verschil in ratio’s zette ons aan het denken. Onze oplossing: filmen in 4:3 en 9:16. Op die manier kan de film zowel op verticale als horizontale platformen ingezet worden.
Content die spettert
Een promovideo die je omver blaast en vastgrijpt. Kort, krachtig en doeltreffend. Je zou voor minder goesting krijgen om mee te doen!