Video’s die mensen fan van je maken
Om goed volk aan te trekken kan je meer doen dan een pingpongtafel zetten: tonen dat de sfeer goed zit. Trots zijn op het schone werk dat jullie elke dag verzetten. Houd dat niet langer voor LinkedIn, maar maak er een écht wijze bedrijfsvideo over.
Voor elk wat films
We komen de sfeer bij jullie opsnuiven en distilleren daar een creatieve video uit. Overtuig toekomstige werknemers met een (echt waar) originele recruitment video of laat jezelf aan de wereld zien in een corporate film die er niet uitziet als een corporate film.

Maar dan echt goed gemaakt
Je màg een drone over je kantoor laten vliegen, maar we kunnen ook gewoon aan de mensen tonen hoe schoon jullie zijn vanbinnen. Een degelijke corporate film toont jullie karakter, ziel en harde werk.

Maar wat doen jullie nu eigenlijk?
Hoe tof zou het zijn mocht je dat met een video kunnen uitleggen. In een imago & brand video toon je het DNA van je merk en laat je iedereen voelen hoe jullie echt in elkaar zitten.

We zijn blij dat jij in ons team zit
Misvatting: recruitmentvideo's zijn er om werkvolk te lokken. Als het aan ons ligt, dienen ze vooral om het werkvolk dat je hebt te vervullen van trots. Dat toekomstig werkvolk dan een steek van jaloezie voelt en spontaan solliciteert, is daar een schoon gevolg van.
De andere twee

