By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

BROUWERIJ ROMAN

commercial
Als de oudste familiebrouwerij van België een helpende hand vraagt, dan geven wij een arm.

Gezegend zij Ename! Daar stonden wij bij het Bataljon reeds als een blok achter en dus sprongen we mee op de kar om hét abdijbier van Brouwerij Roman online in de kijker te zetten.
Onze aanpak

SCRIPTS MET EEN KRONKEL

Ename is een abdijbier dat doet denken aan paters en wielrennen, maar wij varen al eens graag onze eigen koers. Tijdens een brainstormsessie met de creatiefste koppen van de hoop zochten we naar scripts met een kronkel. Korte verhaallijnen die initieel ver weg leken te liggen van een bier promotend plot.

Onze oplossing

DE STEREOTIEPE BIERBUBBEL DOORPRIKKEN

De vraag van Brouwerij Roman om hun paradepaard online te laten galopperen werd zo beantwoord met diverse korte promofilms die de stereotiepe bubbel van bier doen barsten. Want hé, wat is er meer 2024 dan traditionele denkwijzen doorbreken.

"Ik was enorm onder de indruk van de manier waarop het team onze briefing oppakte en creatief vertaalde naar beelden. Ze wisten precies wat we wilden en voelden onze wensen feilloos aan.

Het was een groot pluspunt dat alles binnen ons budget bleef. De impact van hun werk is duidelijk zichtbaar in onze campagnes op social media. We zijn ontzettend blij met het resultaat."

THOMAS LAUWAERT

Marketing Manager,
Brouwerij Roman

Het resultaat

SWIPE & SIP

Scrollers en swipers botsen vanaf nu op bondige 9:16 en 1:1 promofilms van Ename met een ludieke twist. Watch and enjoy, van ons product én dat van Brouwerij Roman. Gezegend zij Ename.

Behind the scenes

Onze crew

DIRECTOR
Mathieu Stevens
Dop
Michiel Lateur
FOCUS PULLER
Zaur Kourazov
Producer
Vicky Geeroms
Productieassistent
Thijs Calleeuw
Productieassistent
Geneviève Vaillemans
Content creator
Amy de Vet
EDITOR
Elise Smet
ACCOUNT MANAGER
Noah Henriques da Silva

Wat dat oplevert?resultaat

Want we beginnen met de strategie te bepalen en eindigen met de impact te meten.