Kom op tegen kanker
Samen met Momkai, de meesterbreinen achter het concept, brouwden we een promotiefilm die het bourgondisme herdefinieert. Het is tijd voor een nieuwe vorm van genieten.
De gepolijste bourgondiër
Belgen zijn bourgondiërs in hart en nieren. Die genietcultuur bijsturen is ploeteren door het zand. Met Momkai als trouwe bondgenoot gingen we op zoek naar een filmische vertaling van De Nieuwe Levensgenieter: een bon vivant die gezonde keuzes maakt, maar desalniettemin smikkelt en slurpt met goede kompanen. Een thema dat vraagt om diepgang, maar ook luchtigheid en positiviteit. Om de sfeer erin te houden.
Een behaaglijke setting
De setdressing zette de huiselijke toon die een extra warme gloed over zich kreeg dankzij de mannen van het licht. Een behaaglijke basis om een promotiefilm te creëren die breekt met de zwaarwichtige gezondheidsboodschappen.
We werkten met levendige kleuren en een lichtvoetige vertelstijl die naadloos aansluit bij de boodschap van een hernieuwd plezier in het leven. Een visuele stijl die fris, positief en herkenbaar is.
Een sfeervol totaalpakket
Het resultaat zet de bourgondische levensgenieter op zijn kop. De boodschap wordt rijkelijk verspreid via uitzendtijd op de openbare omroep, pre-roll ads op VRT MAX, de onmisbare social media en www.denieuwelevensgenieter.be.
Ook het straatbeeld werd opgesmukt met bijkomend aangeleverde, professionele fotografie en designs van Momkai. Geen zwaarwichtig vingertje, maar een sfeervol totaalpakket dat mensen op een luchtige manier uitnodigt om bewuster te leven.