By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

Kom op tegen kanker

non-profit
Als Kom op tegen Kanker de wereld een inspirerende wind inblaast met De Nieuwe Levensgenieter, dan weet je dat het tijd is om mee te vliegen. Het Bataljon liet zich dan ook niet voorbij waaien.

Samen met Momkai, de meesterbreinen achter het concept, brouwden we een promotiefilm die het bourgondisme herdefinieert. Het is tijd voor een nieuwe vorm van genieten.
Onze aanpak

De gepolijste bourgondiër

Belgen zijn bourgondiërs in hart en nieren. Die genietcultuur bijsturen is ploeteren door het zand. Met Momkai als trouwe bondgenoot gingen we op zoek naar een filmische vertaling van De Nieuwe Levensgenieter: een bon vivant die gezonde keuzes maakt, maar desalniettemin smikkelt en slurpt met goede kompanen. Een thema dat vraagt om diepgang, maar ook luchtigheid en positiviteit. Om de sfeer erin te houden.

Onze oplossing

Een behaaglijke setting

De setdressing zette de huiselijke toon die een extra warme gloed over zich kreeg dankzij de mannen van het licht. Een behaaglijke basis om een promotiefilm te creëren die breekt met de zwaarwichtige gezondheidsboodschappen.

We werkten met levendige kleuren en een lichtvoetige vertelstijl die naadloos aansluit bij de boodschap van een hernieuwd plezier in het leven. Een visuele stijl die fris, positief en herkenbaar is.

Het resultaat

Een sfeervol totaalpakket

Het resultaat zet de bourgondische levensgenieter op zijn kop. De boodschap wordt rijkelijk verspreid via uitzendtijd op de openbare omroep, pre-roll ads op VRT MAX, de onmisbare social media en www.denieuwelevensgenieter.be.

Ook het straatbeeld werd opgesmukt met bijkomend aangeleverde, professionele fotografie en designs van Momkai. Geen zwaarwichtig vingertje, maar een sfeervol totaalpakket dat mensen op een luchtige manier uitnodigt om bewuster te leven.

Behind the scenes

Onze crewlist

CONCEPT
Momkai
REGISSEUR
Mathieu Stevens
DOP
Fabrice Parent
focus puller
Michiel Lateur
Producer
Vicky Geeroms
CONTENT CREATOR
Amy de Vet
Productieassistent
Thijs Calleeuw
Geluidsman
Eneas Mentzel
Setdresser
Ethel Kelderman
Gaffer
Bram Lens
assistant Gaffer
Lars Quix
MUA
Evara Collin
EDITOR
Elise Smet
COLOR GRADER
Florian Keirse
Audio postproductie
Audiotheque
FOTOGRAFE
Lien Dewitte
ACCOUNT MANAGER
Noah Henriques Da Silva

Wat dat oplevert?resultaat

Want we beginnen met de strategie te bepalen en eindigen met de impact te meten.