Smartphoto
non-profit
corporate
commercial
Een nieuw product in de markt zetten is geen gemakkelijke opgave. Wij gingen, samen met Smartphoto, de uitdaging aan om de videoboodschap aan hun publiek te introduceren en de werking ervan uit te leggen.
Onze aanpak
product launch anno 2022
Hartverwarmend, zo kunnen we het concept in 1 woord beschrijven. We creëerden een dynamische, warme video waar het plezier en de vriendschap tussen de oma en het kleinkind centraal staat. Op een subtiele manier wordt ook het bestelproces weergegeven, evenals de werking van het cadeau met augmented reality. Twee vliegen in één klap!
Onze oplossing
BEREIK
De campagne wordt multichannel ingezet naar zowel een Nederlandstalig en Franstalig doelpubliek. Geen probleem voor deze video, aangezien emotie geen taalbarrières kent. Je kunt de campagne zien passeren op de website en social media kanalen van Smartphoto, maar ook als advertentie op Youtube.
Behind the scenes
Onze crewlist
Director
Mathieu Stevens
Producer
Jonas Dick
director of photography
Fabrice Parent
Gaffer
Gillis Cornelis
Opname-assistent
Justine Langaert
Post productie
Frederik Vandewalle