By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

Smartphoto

non-profit
corporate
commercial
Een nieuw product in de markt zetten is geen gemakkelijke opgave. Wij gingen, samen met Smartphoto, de uitdaging aan om de videoboodschap aan hun publiek te introduceren en de werking ervan uit te leggen.
Onze aanpak

product launch anno 2022

Hartverwarmend, zo kunnen we het concept in 1 woord beschrijven. We creëerden een dynamische, warme video waar het plezier en de vriendschap tussen de oma en het kleinkind centraal staat. Op een subtiele manier wordt ook het bestelproces weergegeven, evenals de werking van het cadeau met augmented reality. Twee vliegen in één klap!

Onze oplossing

BEREIK

De campagne wordt multichannel ingezet naar zowel een Nederlandstalig en Franstalig doelpubliek. Geen probleem voor deze video, aangezien emotie geen taalbarrières kent. Je kunt de campagne zien passeren op de website en social media kanalen van Smartphoto, maar ook als advertentie op Youtube.

Behind the scenes

Onze crewlist

Director
Mathieu Stevens
Producer
Jonas Dick
director of photography
Fabrice Parent
Gaffer
Gillis Cornelis
Opname-assistent
Justine Langaert
Post productie
Frederik Vandewalle

WAT DAT  OPLEVERT? RESULTAAT

Want we beginnen met de strategie te bepalen en eindigen met de impact te meten.