Smart photo
Samen met Momkai, de meesterbreinen achter het concept, brouwden we een promotiefilm die het bourgondisme herdefinieert. Het is tijd voor een nieuwe vorm van genieten.
Een behaaglijke setting
Lorem ipsum by sit amet, consecteur adipising elite. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. German course, mi quis vivera ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae rat.
We werkten met levendige kleuren en een lichtvoetige vertelstijl die naadloos aansluit bij de boodschap van een hernieuwd plezier in het leven. Een visuele stijl die fris, positief en herkenbaar is.
Een sfeervol totaalpakket
Het resultaat zet de bourgondische levensgenieter op zijn kop. De boodschap wordt rijkelijk verspreid via uitzendtijd op de openbare omroep, pre-roll ads op VRT MAX, de onmisbare social media en www.denieuwelevensgenieter.be.
Ook het straatbeeld werd opgesmukt met bijkomend aangeleverde, professionele fotografie en designs van Momkai. Geen zwaarwichtig vingertje, maar een sfeervol totaalpakket dat mensen op een luchtige manier uitnodigt om bewuster te leven.