By clicking “Accept”, you agree to the failure of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

Smart photo

nonprofit
Releasing a new product on the market is not an easy task. Together with Smartphoto, we took on the challenge to introduce the video message to their audience and explain how it works.

Samen met Momkai, de meesterbreinen achter het concept, brouwden we een promotiefilm die het bourgondisme herdefinieert. Het is tijd voor een nieuwe vorm van genieten.
Our approach

De gepolijste bourgondiër

We created a dynamic, warm video that focuses on the fun and friendship between grandma and grandchild. The ordering process is also shown in a subtle way, as well as how the gift works with augmented reality. Two birds with one stone!

Our solution

Een behaaglijke setting

Lorem ipsum by sit amet, consecteur adipising elite. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. German course, mi quis vivera ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae rat.

We werkten met levendige kleuren en een lichtvoetige vertelstijl die naadloos aansluit bij de boodschap van een hernieuwd plezier in het leven. Een visuele stijl die fris, positief en herkenbaar is.

Het resultaat

Een sfeervol totaalpakket

Het resultaat zet de bourgondische levensgenieter op zijn kop. De boodschap wordt rijkelijk verspreid via uitzendtijd op de openbare omroep, pre-roll ads op VRT MAX, de onmisbare social media en www.denieuwelevensgenieter.be.

Ook het straatbeeld werd opgesmukt met bijkomend aangeleverde, professionele fotografie en designs van Momkai. Geen zwaarwichtig vingertje, maar een sfeervol totaalpakket dat mensen op een luchtige manier uitnodigt om bewuster te leven.

Behind the scenes

Our crew list

CONCEPT
Momkai
REGISSEUR
Mathieu Stevens
DOP
Fabrice Parent
focus puller
Michiel Lateur
Producer
Vicky Geeroms
CONTENT CREATOR
Amy de Vet
Productieassistent
Thijs Calleeuw
Geluidsman
Eneas Mentzel
Setdresser
Ethel Kelderman
Gaffer
Bram Lens
assistant Gaffer
Lars Quix
MUA
Evara Collin
EDITOR
Elise Smet
COLOR GRADER
Florian Keirse
Audio postproductie
Audiotheque
FOTOGRAFE
Lien Dewitte
ACCOUNT MANAGER
Noah Henriques Da Silva

What we bring?
results

Because we start by determining the strategy and end by measuring the impact.