S2: EP 14 - OUT OF HOME ADVERTISING MET GIDO ANDRIESSEN EN MARTINE HAMMINK (Vistar Media)
Description
We plakken aan een scherm. Maar met al dat scrollen, swipen en zenderhoppen zou je bijna vergeten dat reclame ook buiten de pixels van een smartphone, laptop en televisie gedijt. In deze laatste aflevering van seizoen 2 hebben we het samen met noorderburen Gido Andriessen en Martine Hammink van Vistar Media over Out of Home advertising: dynamische campagnes op schermen in winkelcentra, treinstations, bushokjes of waar je doelgroep ook vertoeft.
Wist je dat je OOH reclame kunt timen op weer, locatie en zelfs drukte? En dat OOH dankzij programmatic advertising ook toegankelijk is voor start-ups en kleine ondernemingen? Zo adverteer je met een beperkt budget reeds gericht en lokaal. Meer internationaal advies over de kracht van visuele advertenties in publieke ruimtes in de volledige podcastaflevering!
Vragen of zelf zin gekregen om te komen leuteren in onze podcast? We horen ‘t graag! Stuur gerust een mail naar mathieu@bataljon.be.