By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

EXTERIOO
TUINMEUBELEN

commercial
Hoe buiten, hoe beter. Exterioo Tuinmeubelen kwam met een nieuwe collectie op de proppen. Aan ons om hun merk in de volle zon te zetten. En dat deden we met een arsenaal aan filmische content die de zomerse goesting deed kriebelen.
Onze aanpak

TUiNSETS IN HUN ELEMENT

Het ene meubel mag geen schaduw werpen op het andere, letterlijk en figuurlijk. Dat betekende een passende setting en scenario per tuinset, goed voor in totaal 10 zonovergoten scripts die de doelgroep doen smachten naar buiten.

Meer nog, om het vertical verlangen van menig mens te vervullen, brachten we ook een flinke dosis social media content naar boven.

"Het Bataljon bracht onze briefing tot leven met een reeks multi-inzetbare en inspirerende video's die de core van ons merk perfect weerspiegelen: 'Hoe buiten, hoe beter'.

Het team is niet alleen top in wat ze doen, maar ook erg flexibel in hun aanpak. Ze wisten onze visie creatief om te zetten in beeld en gaven zich daarbij meer dan 100%. Het was een plezier om samen te werken met zo'n enthousiaste équipe. We zijn dan ook zeer tevreden over de resultaten van deze eerste samenwerking!"

FRAN DE BRUYNE

Brand Content Coördinator,
Exterioo

Onze oplossing

Full focus op de kernwaarden

Na een omvangrijke screenwriting, doordachte locatiebepaling en haarscherpe figurantenscreening zagen onze concepten het licht. Concepten die elk inzoomen op een specifieke doelgroep, tuinset en situatie, en meteen ook de kernwaarden van Exterioo accentueren.

Het resultaat

ZOMER IN DE STARTBLOKKEN

Het resultaat is een cascade van inspirerende films in diverse lengtes, cuts en formaten. Gecombineerd met een reeks snackable social media reels zorgden we voor een weelde van content voor Exterioo. Da's zorgeloos onderuit hangen in de Donato deze zomer.

Behind the scenes

Onze crewlist

regisseur
Mathieu Stevens
DOP
Fabrice Parent
1ST AD
Ellen Lagiewka
focus pullerS
Michiel Lateur & Fausto Fazzari
PRODUCERS
Sara Bouremah & Vicky Geeroms
GAFFER
Syméon Verbeke
assistent gaffer
Lars Quix
content creatorS
Robbe Konings & Amy de Vet
runnerS
Thijs Calleeuw & Mias Cloots
BTS
Geneviève Vaillemans
EDITOR
Elise Smet
COLOR GRADER
Pieter De Pagie

Wat dat oplevert?resultaat

Want we beginnen met de strategie te bepalen en eindigen met de impact te meten.