By clicking “Accept”, you agree to the failure of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.

EXTERIOO
TUINMEUBELEN

commercial
Thanks to its players, the National Lottery can invest 345 million euros in organizations and projects that make a difference for people. In short, every chance one player takes, an extra chance is created for another person. So time to get the ball rolling.
Onze aanpak

TUiNSETS IN HUN ELEMENT

Het ene meubel mag geen schaduw werpen op het andere, letterlijk en figuurlijk. Dat betekende een passende setting en scenario per tuinset, goed voor in totaal 10 zonovergoten scripts die de doelgroep doen smachten naar buiten.

Meer nog, om het vertical verlangen van menig mens te vervullen, brachten we ook een flinke dosis social media content naar boven.

"Het Bataljon bracht onze briefing tot leven met een reeks multi-inzetbare en inspirerende video's die de core van ons merk perfect weerspiegelen: 'Hoe buiten, hoe beter'.

Het team is niet alleen top in wat ze doen, maar ook erg flexibel in hun aanpak. Ze wisten onze visie creatief om te zetten in beeld en gaven zich daarbij meer dan 100%. Het was een plezier om samen te werken met zo'n enthousiaste équipe. We zijn dan ook zeer tevreden over de resultaten van deze eerste samenwerking!"

FRAN DE BRUYNE

Brand Content Coördinator,
Exterioo

Our solution

Full focus op de kernwaarden

Every week, with a wrapped caravan, we visit an organization that, thanks to the support of the players of the National Lottery, is committed to a warmer society.

The result

ZOMER IN DE STARTBLOKKEN

The result can always be seen on Dutch and French-speaking public broadcasters, but is also distributed online for the digicorderless generation. All this, supplemented with snippets, reels and behind the scenes on social media, means that the general public will know: The National Lottery is more than playing.

Behind the scenes

Our crew list

regisseur
Mathieu Stevens
DOP
Fabrice Parent
1ST AD
Ellen Lagiewka
focus pullerS
Michiel Lateur & Fausto Fazzari
PRODUCERS
Sara Bouremah & Vicky Geeroms
GAFFER
Syméon Verbeke
assistent gaffer
Lars Quix
content creatorS
Robbe Konings & Amy de Vet
runnerS
Thijs Calleeuw & Mias Cloots
BTS
Geneviève Vaillemans
EDITOR
Elise Smet
COLOR GRADER
Pieter De Pagie

What we bring?
results

Because we start by determining the strategy and end by measuring the impact.

No items found.