EXTERIOO
TUINMEUBELEN
TUiNSETS IN HUN ELEMENT
Het ene meubel mag geen schaduw werpen op het andere, letterlijk en figuurlijk. Dat betekende een passende setting en scenario per tuinset, goed voor in totaal 10 zonovergoten scripts die de doelgroep doen smachten naar buiten.
Meer nog, om het vertical verlangen van menig mens te vervullen, brachten we ook een flinke dosis social media content naar boven.
Het team is niet alleen top in wat ze doen, maar ook erg flexibel in hun aanpak. Ze wisten onze visie creatief om te zetten in beeld en gaven zich daarbij meer dan 100%. Het was een plezier om samen te werken met zo'n enthousiaste équipe. We zijn dan ook zeer tevreden over de resultaten van deze eerste samenwerking!"
FRAN DE BRUYNE
Brand Content Coördinator,
Exterioo
Full focus op de kernwaarden
Every week, with a wrapped caravan, we visit an organization that, thanks to the support of the players of the National Lottery, is committed to a warmer society.
ZOMER IN DE STARTBLOKKEN
The result can always be seen on Dutch and French-speaking public broadcasters, but is also distributed online for the digicorderless generation. All this, supplemented with snippets, reels and behind the scenes on social media, means that the general public will know: The National Lottery is more than playing.