rebelle
Sensibiliseren met een knipoog
RebelleCulture, sports, poverty alleviation, solidarity actions, development cooperation,... The players of the National Lottery support a whole range of organizations. During a competitive process, The Battalion converted that potpourri into a widely spreadable, recognisable format. And rolling out that format...
You will have known
The result can always be seen on Dutch and French-speaking public broadcasters, but is also distributed online for the digicorderless generation. All this, supplemented with snippets, reels and behind the scenes on social media, means that the general public will know: The National Lottery is more than playing.
Ook al was onze opdracht en ons budget eerder klein, kregen we nooit het gevoel dat ons project minder prioriteit kreeg dan anderen.
Wil je een prachtig resultaat dat door leuke mensen gemaakt wordt, ben je hier aan het juiste adres!"
ANN DEWALQUE
Stafmedewerker,
Rebelle
Menstruatie op het speelveld
Het resultaat is een sensibiliseringscampagne die menstruatie midden in het speelveld zet. Een ludieke wake-upcall die de kijker een spiegel voorhoudt. De boodschap wordt kracht bijgezet door zendtijd op de VRT en Sporza, en extra content voor op social media.