Smart photo
Heartwarming, that's how we can describe the concept in one word.
We created a dynamic, warm video that focuses on the fun and friendship between grandma and grandchild. The ordering process is also shown in a subtle way, as well as how the gift works with augmented reality. Two birds with one stone!
Om die kar te keren, brainstormden we richting een script dat de pluspunten van de job warm onthaalt. Strategische social media advertising moest de boodschap navigeren richting het juiste volk.
VAN IDEE NAAR INSTROOM
Gerichte Meta Ads, scherp gemonitord door Playo, moesten de instroom van kandidaten doen aanzwengelen. Een lading short en long versions stond toe om variaties te testen en de campagne in een constante flow te finetunen.
Aan de hand van een driefasenplan doorgrondden we de doelgroep op Instagram en Facebook. Dit zorgde voor een bereik van maar liefst 65.157 kijkers. 21.615 van die kijkers konden we rekenen tot de 'thruplays', oftewel kijkers die de video minstens 15 seconden bekeken. Uiteindelijk klikten 40 geïnteresseerden door naar de sollicitatiepagina.
Bring your gift to life.
The campaign will be deployed multichannel to both a Dutch and French speaking target audience. No problem for this video, as emotion has no language barriers.
Kortom, het is eens te meer bewezen: de combo van een employer branding video met gerichte Meta Ads doet het sollicitatieproces stomen.
11
Lorem ipsum by sit amet, consecteur adipising elite. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
7
Lorem ipsum by sit amet, consecteur adipising elite. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
4
kandidaten die werden uitgenodigd voor de praktische proef.